19 oktober, 2010

تولد امام رضا ( علیه السلام


تولد امام رضا علیه السلام را تبریک می گویم
و قطعه شعری را از عبدالرحیم سعیدی راد هم اینجا برایتان می آورم

بيا ای دوست ما را مفتخر کن
رهت دور است، آن را مختصر کن
دل من خاک نيشابوری توست
کرم فرما و از اين دل گذر کن

دلم پر می زند امشب به يادت
به خود سر می زند امشب به يادت
دلم، اين زائر غربت کشيده
به هر در می زند امشب به يادت

زمان گرديده مست از عطر يادت
زمين پُر گشته از لطف زيادت
روا کن حاجت مردی که امروز
دلش را بسته بر باب المرادت

بنوشان جرعه‌ای از شادی ات را
بتابان جلوه شمشادی ات را
دريغ از من نكن ای هشتمين نور
نگاه گرم گوهرشادی ات را

التماس دعا

یا علی

2 opmerkingen:

Anoniem zei

سلام هادی جان
امیدوارم خوب باشی
مرس ی از بابت ارسال جایزه ...اگه دوست داشتید امر بفرمائید من اینجا بگم بچه ها برای جشنواره لوح یا کتیبه یا هر چیزی که به عنوان نشان جشنواره لزمه طراحی کنن ...اگه موافق بودی برام تعداد- لوگو و مشخصات دقیق ارسال کن

Anoniem zei

سلام دوباره
ببخشید که نا گهان غیب شدم مدت دو ماه ساکن کوهستان بودم برای یک مستند... حتی برق هم نداشتیم .! مثل همیشه ...بیشتر از حال تشنه تر از اینده دوستت دارم
نادر پناه زاده .