20 december, 2008

این هم خانه ما


من دوست داشتم یک خانه در آمستردام داشته باشم

اما این کار مشکل بود در شهرداری آمستردام اسم نویسی کردم

اما لیست انتظار خانه بسیار بزرگ بود
همینطوری که در اینترنت می گشتم مطلبی دیدم در مورد اینکه کسی خانه می خواست به حضرت معصومه (ع) متوسل شد و کارش درست شد
کمی بعد دوبراه چیز دیگری خواندم در مورد کسی که مشکل مسکن داشت باز به حضرت معصومه متوسل شد و
کارش درست شد

با خودم فکر کردم که هادی آقا راهش این و است و بس
به حضرت معصومه متوسل شدم و به ایشان عرض کردم : بی بی جان، خودتان می دانید که من خانه نیاز دارم

در آمستردام هم می خواهم

دیگر خود دانید

سرتان را درد نیاورم مدتی گذشت و چند روز قبل در زور عید غدیر از یک شرکت خانه پیغامی گرفتم که نفر چهارم در لیست هستم و می توانم بروم و خانه ای را ببینم و نظرم را بگویم

من با خودم فکر کردم این خانه را من در روز عید غدیر دیده ام و این برای من نشانه است پس می گویم که می خواهم، بنابر این اعلام کردم که من می خواهم ، ولی مطمئن نبودم چون نفر چهارم بودم

دیروز پیغامی گرفتم که این خانه به اسم من درآمده است

حالا هم عکس های خانه ای را که حضرت معصومه (ع) در روز عید غدیر عنایت کردند را اینجا می گذارم


بعدا هم دستی به سر و صورتش کشیدم، عکس هایش را می گذارم

یا علی

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Az samime ghalb tabrik migam. Een echte Amsterdamse huis!! Tooye kodom mahalle hast? Be nazar miad ke tooye markaze shahr bashe, na? Be har hal ke mobarake, daste bibi dard nakone.

شاختایی zei

بابا خیلی باحالی
چرا خبر ندادی؟؟؟؟؟؟؟
دیگه این خونه یک هدیه ی اساسی لازم داره، اونهم از طرف سمنانی خصیص و سید
اگه فکر کردی کاری از ممن بر میاد بهم بگو

Anoniem zei

آرزو خانم جان
سلام از پیغامت ممنون، در منطقه اسلوترفارت است
انشاءا... یک روز میآئی و خودت می بینی

یا علی

Anoniem zei

شاختائی عزیز
ممنون، دلیل اینکه خبر ندادم این بود که به لطف خدا آنقدر دوست خوب داریم که دیدیم نمی شود به همه آنها زنگ زد و هبر داد ، گفتیم می گذاریم اینجا همه یواش یواش می آیند و آن را می بینند
برای هدیه هم از قدیم گفته اند قربان آدم فهمیده، اگر کاری هم ازت برمی آمد که حتما می آید می گویم.

یا علی