25 september, 2006

مادربزرگ مرحومم می گفت



این مادر بزرگ مرحوم ما هر چه می گفت یا درست بود و یا بعدا درست در می آمد. یک موقعی گفته بود: هادی آقا جان تو یا کاری نمی کنی یا چند تا کار را با هم می کنی ( یا لااقل می خواهی بکنی ) و

دلیل درست بودن حرفش هم همین که الآن می خواهم خدمتتان عرض کنم: که

سایتی برای خودمان باز کرده ایم که آدرسش را الآن برای اینکه اذیتتان بکنیم اینجا نمی گذاریم ( آدم باید آدم درستی نباشد که چیزی بگوید ، آن هم نصفه نیمه ) یک سایت شخصی که همه آن کارهائی که کرده ام یا می کنم و یا خواهم کرد و همه آن چیزها و کسانی که
آشنایند و می شناسمشان ووو

دارم روی کتابی کار می کنم در مورد اسم های خاصی که در قرآن آمده است، بنابر این اگر کسی هر اطلاعی در مورد هر اسم خاصی که در قرآن آمده داشت بفرست ، اگر مطلبت را نداشتم و از آن استفاده کردم، اسمش هم خواهد آمد

سایتی درست کرده بودیم که حالا اعلامش می کنیم، با اینکه تقریبا همه دوستان معتقد بودند که برای این نسل مصمحل شده ایرانی این کارها یعنی کشک ولی ما برای دل خودمان و برای آن جند نفری که هنوز زنده اند و دوست دارند تکانی بخورند این کار را کردیم..

http://www.we-help-each-other.persianblog.com


در حال باز کردن یک سایت اسلامی هم هستم برای اینکه تمام مسائل اسلامی را آنطوری توضیح بدهد که همه بتوانند بفهمند و استفاده کنند. بعنوان مثال مسائل رساله های عملیه اکثرا خودشان یک مفسر نیاز دارد یا خیلی از چیز ها را آنجا قرار است بصورت تصوری با عکس و فیلم بیاوریم تا کاملا روشن و واضح باشد. سعی کنیم برنامه هائی برای کاچپیوتر در آنجا بگذاریم که همه بتوانند به ساده ترین وجه ممکن استفاده کنند.

چند تا چیز دیگر هم هست که الآن برای اینکه شوکه نشوید نمی گویم.

در هر کدام از موارد بالا که خواستی یا توانستی کمکی بکنی ممنون.

یا علی


Geen opmerkingen: